Monday, March 31, 2008

hari ni hari isnin


hari ni hari isnin. Awal April. April fool.banyak yang dah berlaku sejak last aku post kat sini. masuk yg ini aku dah ada 3 blog haha....semuanya tak aktif. ada yg aku tulis macam serius bunyinya, ada yg aku tulis hanya sebagai lawak jenaka. Some people really dig this blog thing..i dont know why. im not serius cause ..i dont think people will read my blog. well unless im popular then i will concentrate to have one blog.


hari ini aku rasa nak demam. Sabtu dan ahad lepas aku kena ikut prgram KACA dengan birotatanegara di Kuala Lipis, Pahang. Program ni untuk memotivatekan diri pelajar-p3lajar melayu yang CGPAnya below 2.50...this is good exposition for the kids. and the conclusionnya sangat menarik cause at the end semua macam ada kesedaran diri yang kuat. yes its full of emotions, menangis dan sebagainya.


sementara dalam masa yang sama aku menderita gatal badan kerana digigit ulat bulu. oh ya, memang nampak macam tak serius...tetapi sengsara aku dibuatnya. asyik nak menggaru 24 jam. baru tadi aku pi klinik doktor inject dan bagi ubat. dia nak bagi aku MC tapi aku refuse....


oh ye, dan satu lagi...sementara aku sibuk menulis blog ini aku tak perasan ada semut dalam air teh aku :( ...tapi aku minum jugak. itu 2 binatang kecil yang membuatkan aku tension haha....

1 comment:

Aidil Khalid said...

Saya tak baca lagi Never Let Me Go.

Karya Kazuo Ishiguro, saya cuma pernah baca An Artist of the Floating World. Sangat best. Kagum dengan cara Kazuo Ishiguro menghidupkan suasana dan wataknya sehingga jadi macam benar-benar hidup. Semenjak habis baca novel tu, saya berazam nak cari semua novel-novel dia yang lain. hehe.