Wednesday, March 23, 2011



Q: Apa pendapat awak tentang skandal video sex terbaru Anwar?

A: rakyat dah jelak. Dan tak peduli pun. kalau betul pun Anwar buat semua benda tu, so what?

Q: Bagi awak tak salah ke salah laku Anwar macam tu?

A: lu kena ingat. Gua ni old school sikit. Bila gua cakap gua ni old school means im really old school. Bukan back to the 80s je, tapi back to the medieval time. Abad ke 16 ok. Raja boleh ada gundik. Beratus gundik! kenapa PM tak boleh?

Q: Question of moral...

A: Oh moral ?! come on......

Q: Persoalan agama juga agak penting dalam menentukan kredibiliti seorang pemimpin yang baik.

A: Tentang agama biar diaorang je yang jawab dengan Tuhan. Kalau seseorang itu melanggan pelacur bukan soal agama yang menjadi pertaruhan. Soal pelacur itu patut bayat tax atau tak. itu yang seharusnya menjadi perdebatan ketika ini.

Q: Gila mu ni. Apa kebarangkalian betulnya video itu?

A:Oh ini soalan yang popular. Ada 3 kebarangkalian. Pertama yang video itu memang adalah Anwar Ibrahim. yang kedua adalah, pendapat popular yang mengatakan bahawa itu semua memang konspirasi BN. Dan yang ketiga adalah ianya disetkan oleh Anwar sendiri.

Q: Takkan Anwar nak set himself up.

A: well, he gain more support when case macam ni dihiglightkan. Orang tak pikir apa, mereka terus anggap ini kerja BN dan UMNO je.

Q: Takkanlah Anwar sanggup buat macam tu.

A: Kau ingat siapa yang tembak JFK?

Q: betul juga. Ok. Bolehkah Anwar jadi PM?

A: Kau mesti ingat aku ni Superstitious sikit orangnya. Aku percaya sangat pada teori RAHMAN itu. N untuk Najib. Dan apa lepas Najib? Wallahualam. Mungkin setakat itu sahaja dinasti BN, agaknyalah.

Q: Apa akan jadi kalau bukan BN yang memerintah.

A: entahlah. Aku cuma harap DVD Foreign terus akan terjual di Kota Damansara. Itu je yang aku minta.

Q: Apakah dasar-dasar yang akan dibuat kalau PKR memerintah.

A: Aku harap sistem education dan peluang untuk belajar di IPT akan lebih terbuka kepada semua kaum. Kita boleh beri ruang pada non malay untuk belajar pada peringkat yang tinggi. Theres always enough room for everybody.
Tapi kau kena ingat, yang memerintah mungkin PM. Tapi dasar-dasarnya bukan ditentukan oleh beliau, tapi oleh US. Jadi sesiapa pun yang jadi PM tak penting.

Q: Terima kasih kerana meluangkan masa.

A: Sama-sama. Kirim salam kat Gaddafi ye kalau kau jumpa dia.

Q: ok nanti aku kirim salam kat Dafi. :)

A: urghhk.......

1 comment:

SHAH MOLOKO said...

haha..cute! gambaq ala pose scarface membrutalkan lagi pic ini.

saye pangkah die jugak le kalau diberi peluang...toit like a tiger..hehe