Tuesday, July 13, 2010

-




1
maka disinilah aku kembali. Dihadapan komputer.

kerja yang banyak mula masuk dan aku tak tahu nak mula yang mana.

dan akhirnya one thing leads to another....aku menulis didalam blog ni lagi.

Walaupun kali ni memang jelas aku mengalami Writers Blog.

2
Kadang-kadang nak pikir apa yang harus kita makan pun boleh timbulkan polemik.
"Apa nak makan ek?"
In life kita hanya ada 2 choice;
Kiri atau kanan.
Lelaki atau perempuan
Holland atau Spain

Ayam atau ikan?

3
Kalau itu tak teruk, yang ni lagi teruk.
"Eh aku ni lapar ke tak lapar ek?"
Walaupun ahirnya kau tahu yang kau akan bergegas juga ke kantin itu dan memesan makanan.

Its your routine that u try to deny it. Fool.

4
Baiklah biar aku berterus terang.
Sekarang aku tengah pening.

5
Mungkin aku patut menjauhkan diri dari komputer.

6
Akhirnya aku pilih ikan.

7
tapi itu tak cukup luar biasa.
selain dari membeli lauk ikan, aku juga telah melakukan sesuatu yang tak pernah aku buat selama ini.
hari ni aku pergi beli air Blended.
Mocha Blended.
RM3.50.
Bagi aku itu sudah dikira mewah.


8
Mungkin aku patut menjauhkan diri dari komputer......

9
ok


1 comment:

SHAH MOLOKO said...

Bebila orderlah green tea frapuchinno + Cajun chicken kat starbucks- rasanya.... It will leave you smiling!