Sunday, July 5, 2009

Transformer 2

Mula2nya aku memang yakin Alien yang bina Piramid.
Tetapi bila John Torturro beriya-riya mencadangkan teori yang sama, kesian pulak aku kat hamba2 Firaun beribu2 tahun dahulu yang bersusah payah menyusun batu2 besar itu.

6 comments:

Ajami Hashim said...

YEZZA! dgr khabarnya KLCC tu ialah salah sekor robot decepticon! tak lama lagi tukau jadi roket!!! huhu!

saat omar said...

KLCC decepticon roket? tu mesti roket DAP tu kah kah kah..

aloy_paradoks said...

Patut la DAP gagah giler..... semua die cakap org takut..

l.i.f.e said...

dedulu dah ada alien?

ryann said...

betul kot alien buat.kita mana tau. adeh

saat omar said...

Aloy..metang2 ah Teluk Intan dah under DAP sekarang hehe

Shila..ko sorang je kat dunia ni yang tatau lagi ok...

Ryan...wallahualam.