Monday, May 11, 2009

Blog Naufal


Amir Naufal dah ada blog sekarang ok, jangan memain.

Tajuknya Pengembaraan Naufal Budak Magik...konon-konon macam Naufal the Puff Dragon ah. Salah satu sebabnya sebab mak dia suka tengok Merlin. hah a.


Dan sudah tentu, aku yang tulis blog ni sebab Naufal hanya baru 5 bulan, jangankan menulis, merangkak pun dia masih belum boleh lagi ok. (jangan terpedaya dengan perkataan magik tu ok)

5 comments:

DERIA said...

Saat, kau memang genius.

DERIA said...

secara langsung, gambar dia akan tersimpan dengan lebih selamat, insyaAllah. 'Saat saat' dia membesar. U got it, bro. respectlah.

kekure said...

Kalau Naufal yg menulis leh masuk pertandingan bayi genius haha

saat omar said...

Deria...genius? haha sepanjang hidup aku ada 2 orang je panggil aku genius...1) Li Nangka 2) kau
eh apa nama kat IC kau ek Deria?

tulah pasal Kekure..

idmalina mohamad ideris said...

hahahha...mcm iklan megadrama astro plak kan..hahha....terer ah naufal ade blog sndrik....